DE GASTRONOOM ARNHEM

Recentebeoordeling


4 sterren uit 1317 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij de Gastronoom Arnhem. Meer weten? Ontdek meer

26 jun 2026 om 1:33 is super goed en het eten smaakte goed
25 jun 2026 om 19:50 Altijd lekker en vers eten!
24 jun 2026 om 23:12 Lekker eten altijd, bezorger was bang voor de hond van de buren. Dat vond ik grappig
24 jun 2026 om 9:13 Eten was koud en klef
23 jun 2026 om 21:41 Ik heb net een Capslon-maaltijd gegeten, maar het leek meer op een aardappelgerecht met een beetje vlees. Ik proefde geen vlees, alleen de aardappelen en de salade. De Capslon was heerlijk.
21 jun 2026 om 19:03 Bezorger was aardig. Had een shoarma schotel speciaal besteld maar kreeg een normale. Een friet waterfiets en een durum. Misschien alleen een broodje shoarma gegeten en de rest zo in de prullenbak gegooid. Een bestelling van bijna 50 euro. Nooit meer hier
17 jun 2026 om 21:02 Heel goed!
16 jun 2026 om 0:57 it was delicious and on time everyone here was satisfied
15 jun 2026 om 19:59 eerst 2 minuten bij mij vandaan moet die eerst naar geitenkamp is die hier val die bestelling op de grond door papieren zak heen
15 jun 2026 om 1:41 niks mis mee beetje llaat maar das normaal op een voetbalavond
14 jun 2026 om 21:39 Had speciaal gebeld voor gesmolten kaas, die ontbrak. Zat maar 1 tomatensaus bij, heb er voor 2 betaald.
13 jun 2026 om 17:45 Het eten was goed, maar het duurde heel lang voor mijn bestelling er was en ik heb nooit mijn drinken gekregen.